Friday, September 11, 2015

Καλό βράδυ σε όλους Έλληνες και Ελληνίδες αυτού του τόπου...


Originally shared by Αγνωστη Πηγη

Καλό βράδυ σε όλους Έλληνες και Ελληνίδες αυτού του τόπου...

2 μέρες μείνανε μέχρι να δείξει ο κόσμος αν έχει συνείδηση η όχι.

Αν θέλουν τα παιδιά του να ζήσουν η να πεθάνουν...

Από εκεί και πέρα είμαστε όλοι άξιοι των πράξεων μας...

Θα προτιμούσα να καταστραφεί αυτή η χώρα και να πεθάνω και εγώ μαζί της, παρά να ζω μέσα στο ψέμα και ανάμεσα σε ανθρώπους που ξέρουν μόνο πως να κατηγορούν,και να σκύβουν το κεφάλι και να ζουν μόνο για την εικόνα τους...

Ένας ελεύθερος άνθρωπος προτιμά να πεθάνει πάρα να είναι σκλάβος....

Όχι των άλλων, αλά του ίδιου του του εαυτού, που δίνει το δικαίωμα στους άλλους να τον χειρίζονται...

Εγώ λοιπόν δεν είμαι ...

Και ούτε πρόκειται να γίνω...

Και αν θέλετε εσείς να είστε να έχει καλώς... 

Όμως αναλάβετε την ευθύνη και πείτε ότι ναι εγώ θέλω να είμαι έτσι και πάρτε δρόμο από εδώ πέρα...

Αφήστε τους νεκρούς να θάψουν τους νεκρούς τους έλεγε ο Ιησούς...

Τώρα ποιοι είναι οι νεκροι??? Κοιτάξτε μέσα σας!

No comments:

Post a Comment